Search:

Type: Posts; User: BadAndy

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.55 seconds.

  1. We went on a school field trip some 20+ years ago...

    We went on a school field trip some 20+ years ago but it's a pretty popular place to visit. A friend of mine has been there in the last 2 years and really enjoyed the visit with his female companion.
  2. Wouldn't surprise me if he was talking about him...

    Wouldn't surprise me if he was talking about him signing on for duty, not an actual contract with the VA.
  3. Replies
    20
    Views
    260

    https://i.imgur.com/UkQdoI3.gif

    https://i.imgur.com/UkQdoI3.gif
  4. Yes.

    Yes.
  5. Thread: Civic #4, RIP.

    by BadAndy
    Replies
    98
    Views
    3,588

    How is it that after all this time, you still...

    How is it that after all this time, you still don't understand how dealerships work? They aren't there to get you the best deal or just to get a car off their lot, it's to make money. Price...
  6. Thread: Firearms

    by BadAndy
    Replies
    27
    Views
    1,799

    That's too far West for me. About the only other...

    That's too far West for me. About the only other place I would want to live in aside from here in Columbia SC, would be Savannah or possibly somewhere in Florida. My friend mentioned Titusville or...
  7. Thread: Civic #4, RIP.

    by BadAndy
    Replies
    98
    Views
    3,588

    Shitty drivers, salt everywhere, shitty roads,...

    Shitty drivers, salt everywhere, shitty roads, shitty people, shitty mcshiteverything.
  8. Thread: Manchester

    by BadAndy
    Replies
    8
    Views
    284

    They had it on the TVs on the cruise ship last...

    They had it on the TVs on the cruise ship last night....so many people walked past as if it meant nothing. I stopped dead in my tracks and my friend got all concerned when he saw the look on my face....
  9. Replies
    77
    Views
    5,054

    Jeezzz that's bad lol!!

    Jeezzz that's bad lol!!
  10. Replies
    14
    Views
    634

    Damn Chris...sorry to hear about this. That was a...

    Damn Chris...sorry to hear about this. That was a really nice truck!
  11. Replies
    12
    Views
    578

    Wow..that does sound pretty rough. Very sorry to...

    Wow..that does sound pretty rough. Very sorry to hear about that and wish him well with recovery.
  12. Replies
    77
    Views
    5,054

    LMAO smooooooootttttthhhhhhhhhhhhhhhhhh

    LMAO smooooooootttttthhhhhhhhhhhhhhhhhh
  13. Replies
    96
    Views
    4,421

    Oh yea...forgot that Zoom does purple parts as...

    Oh yea...forgot that Zoom does purple parts as well.
  14. Replies
    96
    Views
    4,421

    Pretty sure that's an Exedy clutch.

    Pretty sure that's an Exedy clutch.
  15. Replies
    11
    Views
    766

    Nice! Sounds like you've been busting some...

    Nice! Sounds like you've been busting some serious ass to get to that point. Hopefully it comes with some extra $$?
  16. Pretty sure you won't be able to see the...

    Pretty sure you won't be able to see the passwords...kinda defeats the purpose of the credential manager. Depending on where they're stored (Chrome website passwords? or Windows site credentials?)...
  17. Tried reprogramming the remotes and they wouldn't...

    Tried reprogramming the remotes and they wouldn't take. Went out to grab lunch today and it worked without issue...got home, wouldn't lock LOL.

    Guess I'll try disconnecting the battery.
  18. Problem with security/keyless entry on the Shelby

    Out of the blue, it seems the keyless entry doesn't want to respond anymore starting yesterday. Tried different remotes I've verified worked previously and same issue, even with new batteries.
    ...
  19. Replies
    4,910
    Views
    309,406

    Totally worth with it.

    Totally worth with it.
  20. Replies
    18
    Views
    822

    Wow...that lady sounds like the piece of shit...

    Wow...that lady sounds like the piece of shit "friend" I'm dealing with right now. His isn't drug related but I found out in the last few days that he's lied to me about pretty much everything over...
  21. Thread: Edge vs Murano

    by BadAndy
    Replies
    41
    Views
    2,051

    Who the fuck is that? LMAO!!! April 2014 join...

    Who the fuck is that? LMAO!!! April 2014 join date but this is the first post?
  22. Thread: HID Options?

    by BadAndy
    Replies
    0
    Views
    143

    HID Options?

    My Shelby ('08) has the OEM HIDs but I can't really any good info if there are quality upgrades to more powerful bulbs.

    Any of you mess with upgrading to better HID bulbs?
  23. Replies
    6
    Views
    378

    Haven't seen anything from him in a long time....

    Haven't seen anything from him in a long time. Probably got busy with the family and tired of the shit on the forums.
  24. Replies
    40
    Views
    2,206

    LMAO!!! Nice...

    LMAO!!! Nice...
  25. Replies
    7
    Views
    354

    Congrats!

    Congrats!
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4